Friday, March 2, 2012

Peringatan untuk orang Melayu

1.Kita semua yang berketurunan Melayu/rumpun Melayu dan beragama Islam mestilah BERSATU sepanjang masa dan situasi demi mempertahankan agama,bangsa,negara serta hak-hak yang ada di tanah tumpah darah ini.

2.Kita mesti memberi tahu generasi baru dan anak-anak Melayu dan mengajar mereka tentang SEJARAH sebenar Bani Jawi ini.

3.Kita mesti memberi tahu anak-anak Melayu semua tentang musuh-musuh kita,cara -cara perjalanan halus/MUSLIHAT tersirat musuh kita untuk menakluki kita agar kita semua sanggup berjihad mempertahankan hak mengikut syariat Islam.

4.Kita mesti ketahui bahawa setakat ini kedudukan kita adalah menguasai/mendominasi POLITIK nasional sebab kita menjadi majoriti penduduk di negara ini.Kalau kita berpecah/tidak sokong satu parti politik Melayu yang kuat maka kuasa politik akan lenyap dan kita jadi 'pengemis' di negara sendiri.

5.Kita orang Melayu mesti sedar dan insaf bahawa bidang EKONOMI, perniagaan,perdagangan,kewangan,perindustrian berada di dalam tangan bangsa Cina.Buktinya sila semak senarai jutawan di negara ini....ada berapa kerat Melayu.Jadi Cina boleh beli Melayu.

6.Kita orang Melayu mesti faham bahawa kita TERPINGGIR dalam bidang ekonomi kerana didominasi oleh orang berbangsa Cina.Ringkasnya,setakat ini,orang Melayu mendominasi politik (orang Cina mahu BERKONGSI KUASA politik dengan Melayu),tetapi dalam soal kekayaan/ekonomi yang didominasi orang Cina (didapati orang Cina tidak mahu KONGSI KAYA dengan orang Melayu...mereka cuma mahu kongsi raya saja!).Jadi orang Cina cerdik..tidak mahu ajar Melayu macam mana hendak berniaga/kaya.

7.Kita orang Melayu mesti mengambil kesempatan di atas kedudukan kita yang mengusai politik sekarang(sebelum dilingkupkan oleh orang Cina dengan kuasa duitnya!) untuk meminta dan MENUNTUT hak-hak ekonomi yang dengan gahnya dikuasai bangsa Cina....selagi kedudukan ekonomi Melayu lemah,maka sekagi itu orang Cina tidak akan menghormati kita malah kita terus dipermainkan mereka.....kita akan dipijak kepala dan terus jadi tukang angguk diperbodohkan.Ingat 'jaringan' orang Cina banyak!

8.Kita orang Melayu yang bergiat dalam bidang PENDIDIKAN dan pelajaran (disemua peringkat) mesti mempastikan bahawa generasi yang akan datang diajar dan difahamkan segala pengorbanan nenek moyang kita dalam kemajuan,Merdeka Malaysia! Diajarkan juga tentang taktik licik orang Cina untuk menguasai politik Malaysia suatu hari nanti.Kalau boleh perlu ada seorang Melayu membetulkan keadaan sistem pendidikan yang berasaskan suku kaum...jadikan sekolah satu aliran bahasa saja..kalau betul cintakan negara ini dan menghormati Perlembagaan Persekutuan maka tiada alasan mengujudkan sistem pendidikan satu aliran..jadikan semua sekolah sebagai SEKOLAH WAWASAN....satu keberanian politik dan kekuatan ekonomi Melayu diperlukan bagi tujuan menjayakan ini demi PERPADUAN rakyat dan meningkatkan semangat PATRIOTIK warga Malaysia!

9.Kita orang Melayu mesti mengajar anak-anak kita supaya mesti mempunyai PENDIRIAN tegas bahawa kejayaan Malaysia dan diri sendiri tidak bergantung kepada orang lain tetapi bergantung kepada kebolehan,ilmu dan kebijaksanaan diri dalam menghadapi cabaran.Untuk tujuan ini,orang Melayu mesti BERSATU (banyakkan jaringan macam orang Cina buat!)....orang Melayu jangan berpecah-belah...malangnya kita telah pun dipecah belahkan oleh penjajah(orang kafir pro Yahudi dengan sistem demokrasinya).Ingatlah bahawa selagi orang Melayu tidak bersatu dalam satu PARTI ALLAH selagi itu orang Melayu tidak kuat!

10.Kita orang Melayu mesti tahu bahawa KESAN JIWA dari falsafah BERSATU dalam PARTI ALLAH akan memberikan kekuatan,keadilan,kestabilan,kemajuan negara tercinta ini.Orang Melayu mesti melancarkan PENYATUAN PEMIKIRAN agar berjaya menewaskan musuh-musuhnya.

11.Kita orang Melayu tulin semestinya berbangga dengan cara yang dilakukan oleh Pemimpin-pemimpin (Perdana Menteri ) terdahulu untuk menyatu padukan orang Melayu bagi menguatkan kuasa politik.

12.Kita orang Melayu dingatkan supaya jika ada TANAH jangan dijual kepada orang bukan Melayu (tengok orang Cina tidak akan jual hartanah milik mereka keoada bangsa lain) .Sebagai contoh,jika orang Melayu jual tanah miliknya kepada orang Cina,dibuatnya perumahan,harga rumah tersebut mencecah ratusan malah jutaan RM.....berapa kerat Melayu mampu beli? Maka satu POLISI JUAL TANAH yang jelas dan difahami oleh semua orang Melayu dan dilaksanakan diseluruh negara--termasuk dibandar-bandar besar yang dikuasai orang Cina.

13.Kita orang Melayu mesti berusaha bersungguh-sungguh untuk menguasai kegiatan perdagangan/aktiviti ekonomi yang berkaitan dengan makanan,pertanian,perbankan,perbekalan dsg.

14.Kita orang Melayu melalui kuasa politik mesti mencari alasan munasabah untuk dikemukakan kepada kerajaan untuk TIDAK MENAIKKAN HARGA barang keperluan harian sesuka hati(terutama semasa perayaan).Kegagalan kita mengawal kenaikan harga barang keperluan terutamanya dll barang boleh menjejaskan kekuatan politik kita disamping peniaga mengambil kesempatan menambah kekayaan...selama ini orang Cina yang berniaga mempermainkan kerajaan dakam soal kenaikan harga barang!

15.Kita orang Melayu,melalui saluran maklumat yang ada mesti MEYAKINKAN DUNIA bahawa kerajaan Malaysia yang didominasi politik Melayu selama ini adalah ADIL dan saksama menurut perundangan yang sah kepada semua suku kaum/bangsa.....iaitu tidak anti-Cina,tidak pro-Melayu dan tidak tindas bangsa/kaum lain diluar batas perlembagaan negara.Kita kena yakinkan dunia bahawa orang Cina dan kaum lain tidak pernah tersingkir/dipinggirkan/dinafikan hak,peluang merebut kek ekonomi/kekayaan yang ada.Elit-elit Melayu mesti memainkan peranan signifikan dalam hal ini.

16.Kita orang Melayu mesti ingat bahawa orang Cina MEMANG BERGEMBIRA DENGAN PERPECAHAN demi perpecahan Melayu selama ini.Jadi demi mempertahankan kuasa politik Melayu di negara ini maka strategi penting adalah mengekalkan kekuatan perpaduan.....menyatu-padukan parti-parti politik juga NGO Melayu-Islam dalam satu wadah yang jelas. BERSATULAH MELAYU!
Perpaduan Melayu terutama dalam politik dan ekonomi akan menggerunkan orang Cina.Yakinlah bahawa orang Melayu akan terus dianggap bodoh oleh orang Cina jika kita terus bertelagah/beroecah-belah.Perpecahan Melayu akan tetap menguntungkan orang Cina dan kaum lain.

17.Kita orang Melayu mesti berhati-hati sentiasa dari segi politik parti MCA,Gerakan yang selalunya menjadi 'jarum berbisa' dan musuh dalam selimut bagi menghalang perpaduan parti-parti politik Melayu.Ingat,DAP,Cina PKR bertindak dari luar kerajaan menjanjikan bulan-bintang/kekayaan jepada Melayu bagi nenghalang perpaduan Melayu.

18.Kita orang Melayu tidak boleh terus miskin dan terus jadi kuli orang Cina.Berikhtiar sedaya upaya untuk jadi BOSS/tauke!

19.Kita orang Melayu mesti ingat bahawa orang Cina dengan kekayaan dan perkongsian politik yang ada boleh terus merasuah/beri betina dsg secukupnya kepada orang Melayu tertentu demi mencapai kehendak/memenuhi agenda orang Cina bila-bila masa.Jadi orang Melayu mesti perkuatkan IMAN!

20.Kita orang Melayu mesti ingat bahawa orang Cina yang 'merasuah' kita akan mendedahkan kerja jahat kita itu/lucutkan jawatan satu hari nanti jika kita berpaling tadah/tidak memenuhi apa yang dikehendakinya lagi!

21.Kita orang Melayu mesti ingat bahawa orang Cina akan melaksanakan agenda mereka (menguasai Melayu) dengan suatu 'pekerjaan yang penuh licik/licin supaya cerdik pandai/intelek Melayu tidak menyedarinya.Bila sedar kita sudah tertewas!

22.Kita orang Melayu mesti ingat bahawa orang Cina akan mengenepikan orang Melayu yang kaya dan bijak serta berjuang memperbaiki keadaan Melayu yang lemah sebagai PELAMPAU ATAU ULTRA MALAY! agar Melayu terbabit dimusuhi.

23.Kita orang Melayu mesti insaf bahawa orang Cina memang suka beri 'rasuah' dan bekerjasama/berkawan dengan orang Melayu yang berkedudukan/boleh menguntungkan mereka-- orang Cina bangga bila Melayu boleh dibeli dengan rasuah,kerana Melayu terbabit sebenarnya telah menjual bangsa dan agamanya sendiri.

24.Kita orang Melayu mesti tahu bahawa orang Cina akan guna apa saja KELEMAHAN MELAYU untuk keuntungan dan kepentingan mereka.Orang Melayu tidak boleh kelihatan lemah dalam kuasa politik...kelemahan kerajaan pimpinan Melayu akan menyebabkan orang Cina naik tocang dimana peniaga Cina akan mengambil kesempatan menaikkan harga barang sesuka hati...contohnya orang Cina boleh main harga buah kurma (dinaikkan harga) dalam bulan puasa dan boleh turunkan harga buah limau ditahun baru Cina!

25.Kita orang Melayu memang patriotik,buktinya banyak orang Melayu jadi tentera,polis dan anggota kesekamatan lain......orang Cina tidak suka ini semua....mereka suka berniaga....namun orang Melayu boleh dilemahkan menerusi dengan dadah,dedah, seks,hiburan melampau,merempit dsg...orang Melayu jangan lalai dalam soal keselamatan negara.

26.Kita orang Melayu mesti sedar bahawa orang Cina yang tebal semangat kecinaannya memang bekerjasama dengan gerakan bawah tanah yang mempunyai tujuan yang sama dengan mereka iaitu menguasai bumi Malaysia 100%.

27.Kita orang Melayu mesti tahu bahawa Malaysia boleh dikuasai olrh orang Cina melalui kuasa politik,ekonomi,pendudikan,kepakaran, dan juga perjuangan bersenjata.....persiapan rapi sistem persenjataan di seberang tambak Johor perlu diambil kira!

28.Kita orang Melayu menghormati Raja dan Sultan-Sultan sebagai simbol perpaduan...tapi orang Cina nampaknya akan cuba menimbulkan kebencian di kalangan orang Melayu kepada sistem beraja yang ada.Bila Sultan telah tiada maka dengan mudah sahaja orang Melayu dimusnahkan!

29.Kita orang Melayu sebenarnya telah terlalu banyak BERKORBAN dan terkorban (misalnya soal hartanah,pendidikan,politik,ekonomi,dll) demi pembangunan,kemajuan,keharmonian,kestabilan dan seterusnya kesejahteraan negara.Segala pengorbana Me,ayu srlama ini misal soal tanah untuk aktiviti pembangunan apa pun akan menguntungkan orang Cina,dimana orang Cina terus kaya,sedangkan orang Melayu kehilsngan tanah!Orang Cina tidak pernah menghargai pengorbanan Melayu malah dianggap sebagai satu kelemahan dan kebodohan serta layunya semangat Melayu.Begitu juga pengorbanan Melayu memberi kerusi Parlimen atau DUN....pernah kah dihargai!

30.Kita orang Melayu mesti berhati-hati dengan Orang Cina sebab mereka akan bermuka manis,senyum mesra dan lembut tutur kata dengan kita sementara kita masih berguna untuk mereka melonjak jadi kaya.Bila mereka sudah kaya,berjaya dan hidup senang kita akan mula dibuang,ditolak ke tepi,tidak diendahkan dan tidak dibuat kawan lagi.Pecayalah itulah sikap dan perangai orang Cina...habis madu sepah dibuang!

31.Kita orang Melayu mesti berhati-hati bila berurusan dengan sesetebgah doktor-doktor orang Cina yang tebal semangat kecinaannya dimana mereka boleh memainkan peranan dalam soal mengurangkan jumlah penduduk/pengundi Mekayu disesuatu tempat dalam jangka masa yang panjang, contohnya orang Melayu selalunya akan dinasihatkan oleh doktir Cina agar menjalani pembedahan Caesarian bila mahu bersalin,secara tidak langsung setiap ibu Melayu cuma boleh lahirkan tiga anak saja,lama-kelamaan strategi ini akan memberi kesan kepada jumlah prnduduk Melayu seterusnya mengurangkan pengundi Melayu.Renung-renungkanlah kesannya keoada kuasa politik Melayu.

SEKIAN.TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment