Saturday, December 24, 2011

Perpecahan Melayu: angkara agenda Yahudi?

1.Apa sudah jadi dengan orang Melayu sekarang? Orang Melayu yang menganut agama Islam dan termaktub dalam Perlembagaan Negara bahawa untuk jadi Melayu mesti beragama Islam.Begitu akrab sekali antara Melayu dan Islam.Maksudnya kalau seseorang itu berketurunan Melayu tapi tidak beragama Islam,maka orang itu tidak berbangsa Melayu lagi mengikut undang-undang negara.

2.Malangnya,orang Melayu yang menganut satu agama itu,iaitu Islam berhadapan dengan masalah perpecahan yang kronik dimana ini boleh menjejaskan kedudukan mereka dan kekuatan ummah seluruhnya.

3.Sebenarnya golongan Melayu yang tidak mahu bersatu dalam satu wadah perjuangan kerana Allah ini tidak mempelajari dari sejarah silam.

4.Marilah kita renung kembali sejarah asal usul perpecahan orang Melayu yang telah berlaku itu.

5.Pada tahun 1946,UMNO ditubuhkan untuk menumbangkan Malayan Union tajaan penjajah berkepentingan Yahudi.

6.Pada tahun 1951,Tunku Abdul Rahman telah ditentang dalam pemilihan pucuk pimpinan UMNO oleh Haji Ahmad Fuad (seorang ulama) dan C.M Yusof.Tunku Abdul Rahman telah menang.

7.Malangnya,pencabar Tunku iaitu Haji Ahmad Fuad yang kalah telah bertindak keluar UMNO dan menubuhkan parti PAS kerana mengikut perasaan kecewanya dan tidak menerima kekalahan sebagai takdir.Mulai saat itu orang Melayu terus berpecah hingga ke hari ini.Jadi perpecahan Melayu adalah kerana tindakan ego seorang ulamak!

8.Jika tiada PAS maka orang Melayu berada dalam satu wadah perjuangan politik yang kuat iaitu UMNO saja ketika itu.

9.Sebenarnya parti politik PAS ialah buatan ulama UMNO sendiri yang jahat iaitu Haji Ahmad Fuad yang keluar UMNO serta tubuhkan PAS.Akibat tindakannya yang tidak berfikir panjang maka bala perpecahan menimpa orang Melayu berlanjutan hingga kini dan menjadi semakin parah.Kekuatan politik orang Islam disini berjaya dilumpuhkan oleh pihak penjajah berotak Yahudi yang licik.

10.Sebagai hadiah kepada manusia yang bersubahat memecah-belahkan Melayu.....maka Haji Ahmad Fuad kemudiannya dihadiahkan oleh Inggeris/penjajah kroni Yahudi ini untuk jadi Exco Pulau Pinang kerana jasanya yang telah berjaya pecah-belahkan perpaduan Melayu.....sungguh p
elik....jadi ada agenda Yahudi disebalik peristiwa ini.

11.Sehingga kini,pejuang saki-baki penjajah kroni Yahudi ini terus menerus menggasak menjayakan 'agenda perpecahan Melayu-Islam' ini tanpa segan dan silu kerana syaitan menjadi sahabat menyesatkan mereka.

12.Ingatlah bahawa tidak mahu bersatu kerana Allah adalah satu perbuatan melanggar perintah Allah,ini satu kemungkaran!

13.Malah golongan Melayu yang menolak perpaduan sesama bangsa dan seagama ini merasa sudah kuat untuk menggugat jnstitusi pemerintahan dan jnstitusi agama yang selama ini menjadi penghalang besar kepada mereka.

14.Golongan Melayu mungkar ini juga mendapat semangat bila ada segelintir ulama sesat yang secara terang-terang menolak apa saja usaha bagi menyatu-padukan orang Melayu.Malah berbangga bila bersepakat dengan kafir harbi DAP dan PKR sekular demi undi mencapai kuasa politik.

15.Jelas sekali tindakan golongan Melayu bodoh sombong ini dan mungkar menolak perpaduan Melayu sebagai cukup tidak bertanggungjawab terhadap agama,bangsa dan negara dimana mereka tidak takut dosa yang sengaja mencabar perintah Allah untuk bersatu.

16.Binatang yang tiada syariat pun tahu jntuk bersatu padu,tahu memilih kawan yang sejenis,tahu memilih mana jantan mana betina.

17.Puak Melayu mungkar tidak mahu bersatu ini sebenarnya dipergunakan oleh musuh-musuh Allah/agenda Yahudi bagi menggerakkan perubahan menyeluruh (total change) bagi menghauskan teras-teras kekuatan ummah selama ini.

18.Tiada guna bergelar Melayu dan beragama Islam jika kita bacul membiarkan anasir jahat 'order baru dunia' terus memusnahkan perpaduan kita.AYUH BERJIHAD MENENTANG PERPECAHAN ANGKARA AGENDA YAHUDI!

No comments:

Post a Comment